مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-16سياسي

ببینید | روایتی جالب از علامه طباطبایی؛ روضه بر نورانیت خانه اثر دارد


علامه سیدمحمد حسین طباطبایی در 18 محرم 1402قمری مصادف با 25 آبان سال 1360 شمسی از دنیا رفت، این فیلسوف شیعه در طول حیات خود نکات مهمی در موضوعات مختلف بیان کرده است که در سالروز وفات این عالم بزرگ به یکی از این موارد یعنی اهمیت روضه اهل بیت(ع) در خانه پرداخته ایم.

- ببینید روایتی جالب از علامه طباطبایی؛ روضه بر نورانیت خانه اثر دارد علامه سیدمحمد حسین طباطبایی در 18 محرم 1402قمری مصادف با 25 آبان سال 1360 شمسی از دنیا رفت، این فیلسوف شیعه در طول حیات خود نکات مهمی در موضوعات مختلف بیان کرده است که در سالروز وفات این عالم بزرگ به یکی از این موارد یعنی اهمیت روضه اهل بیت(ع) در خانه پرداخته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدحسین طباطبایی معروف به علامه طباطبایی مفسر، فیلسوف، اصولی، فقیه، عارف و اسلام شناس ایرانی بود.

دوران تحصیل و تدریس سید محمدحسین به مدت شش سال (1290 تا 1296ش) پس از آموزش قرآن که در روش درسی آن روزها قبل از هر چیز تدریس می شد، آثاری چون گلستان و بوستان را فراگرفت.

سپس وارد مدرسه طالبیه تبریز شد و به فراگیری ادبیات عرب، علوم نقلی، فقه و اصول پرداخت و از سال 1297 تا 1304ش مشغول فراگیری دانش های مختلف اسلامی شد.

او زیر نظر میرزا علینقی خطاط به یادگیری فنون خوشنویسی پرداخت و در تعلیم خط به مقام استادی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ببینید | روایتی جالب از علامه طباطبایی؛ روضه بر نورانیت خانه اثر دارد

ببینید | روایتی جالب از علامه طباطبایی؛ روضه بر نورانیت خانه اثر دارد